Nou curs inicial de català per a persones nouvingudes
Dilluns, 18 de maig de 2026
El curs de 45 h està previst del 22 de juny al 23 de juliol a l'escola d'adults TIMӠde Montgat.
La regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Montgat ha organitzat per aquest estiu un curs intensiu de català inicial de 45 hores adreçat a persones que vulguin iniciar-se en l'aprenentatge de la llengua catalana.
El curs s'impartirà a l'escola d'adults TIMO i començarà el 22 de juny i s'allargarà fins al 23 de juliol, amb classes de dilluns a divendres, excepte el 24 de juny, festivitat de Sant Joan. L'horari serà de 18 h a 20 h, amb l'excepció del 23 de juliol, darrera jornada del curs, en què només es farà una hora de classe.
La formació és totalment gratuïta i les persones interessades ja poden formalitzar la seva inscripció a través del formulari habilitat aquí.