Suggeriments, queixes i propostes

Aquest tràmit permet presentar les queixes o reclamacions que la ciutadania consideri oportunes sobre un servei o una actuació municipal, així com totes aquelles propostes o suggeriments que es consideri que poden ajudar a millorar el servei (per exemple sobre l'estat del carrer, l'enllumat públic, o d'altres incidències).

Clica aquí per tramitar una queixa o un suggeriment

Termini:

El termini de resposta de les reclamacions i queixes és d'un mes a partir de la data de recepció de la comunicació.

En relació a les propostes d'actuació i suggeriments s'estableix un termini de tres mesos per al seu estudi, avaluació i resolució.

Teniu també a la vostra disposició l'estadística i els resultats de les queixes i suggeriments dels anys 2020, 2021 i 2022:

Clica aquí per accedir a la seu electrònica. 

 

 

Darrera actualització: 16.02.2024 | 13:18
Darrera actualització: 16.02.2024 | 13:18