Xerrada “La tecnologia: com, quan i quina utilitzar”
Xerrada educativa a les famílies.
Dia 10 de juny
“La tecnologia: com, quan i quina utilitzar”, adreçada a famílies amb infants de 6 a 12 anys.
de 17.30 a 19.30 h a l'escola Salvador Espriu
La tecnologia forma part del dia a dia dels infants, però sovint genera dubtes: quin és el moment adequat per introduir segons quines pantalles? Com establir límits sense conflictes? I quin paper hi juguen les emocions?
Aquesta xerrada ofereix eines per fer un ús responsable i crític de la tecnologia en família. Treballarem estratègies per fomentar l'autonomia dels infants i veurem com les emocions influeixen en la nostra experiència digital, tant en positiu com en negatiu.
Què aprendrem?
- Estratègies per aprofitar les pantalles tot fomentant la responsabilitat i l'autonomia.
- Com establir límits clars i saludables sense generar conflictes.
- La influència de les emocions en la nostra experiència digital i les tensions que poden generar.
Inscripcions clicant aquí.
Amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l'Escola Salvador Espriu.