Xerrada “La tecnologia: com, quan i quina utilitzar”

Dimecres, 10 de juny de 2026 de 17:30h a 19:30h

Xerrada educativa a les famílies.

 

Per a infants de 6 a 12 anys.

Dia 10 de juny

“La tecnologia: com, quan i quina utilitzar”, adreçada a famílies amb infants de 6 a 12 anys.

de 17.30 a 19.30 h a l'escola Salvador Espriu

La tecnologia forma part del dia a dia dels infants, però sovint genera dubtes: quin és el moment adequat per introduir segons quines pantalles? Com establir límits sense conflictes? I quin paper hi juguen les emocions?

Aquesta xerrada ofereix eines per fer un ús responsable i crític de la tecnologia en família. Treballarem estratègies per fomentar l'autonomia dels infants i veurem com les emocions influeixen en la nostra experiència digital, tant en positiu com en negatiu.

Què aprendrem?

  • Estratègies per aprofitar les pantalles tot fomentant la responsabilitat i l'autonomia.
  • Com establir límits clars i saludables sense generar conflictes.
  • La influència de les emocions en la nostra experiència digital i les tensions que poden generar.

Inscripcions clicant aquí.

Amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i l'Escola Salvador Espriu.

Darrera actualització: 3.06.2026 | 08:38