Ordenació i Gestió del Territori, Patrimoni i Habitatge

La Regidoria d'Ordenació, gestió del territori i de Patrimoni i Habitatge i els serveis tècnics municipals conformen un equip de persones que treballen en la planificació i distribució del teixit urbà i els espais públics del municipi, vetllant pel compliment de la normativa urbanística aplicable al municipi de Montgat.

Presten l'assessorament necessari als ciutadans i promotors a l'hora d'atorgar llicències urbanístiques d'edificació, activitats industrials i en la redacció de figures de planejament que comportin qualsevol desenvolupament de l'ordenament urbanístic existent. (Plans Parcials, Plans Especials de millora Urbana, Estudis de Detall, etc...)

Interactuen amb les institucions i companyies de serveis per fer convergents les polítiques territorials.

Els objectius de la regidoria, són:

  • Planificar de forma coherent i funcional l'ordenació del territori a nivell municipal, treballant per consolidar nous projectes de futur, aconseguir les infraestructures necessàries i crear un model de ciutat sostenible respectuosa amb l'urbanisme i el Medi Ambient.
  • Fomentar la cohesió social promovent un espai públic de qualitat i materialitzar el pla d'habitatge públic.

El Departament dels Serveis Tècnics municipals depenent de la Regidoria d'Ordenació i gestió del Territori i del Patrimoni i Habitatge està format per:

1 Arquitecte
1 Arquitecte Tècnic 1
1 Arquitecte Tècnic 2
1 Enginyer
1 Tècnica de Medi Ambient
3 Administratius.

Equipament: Ajuntament de Montgat 

 

Plaça de la Vila, s/n - 8390 Montgat - Barcelona
Nom de contacte: Mònica Puig Ribas. Regidora delegada de d'Ordenació i Gestió del Territori i de Patrimoni i Habitatge
Telèfon: 93 469 49 00
Fax: 93 469 24 00
Adreça electrònica: urbmontgat@montgat.cat
Horari:  
De 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Cal sol·licitar cita prèvia.
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 03.01.2022 | 13:51