Campanyes de rebaixes

RECOMANACIONS PER COMPRAR EN PERÍODE DE REBAIXES

Es consideren REBAIXES les vendes que tradicionalment es duen a terme en els sectors del tèxtil, la sabateria i complements la finalitat de les quals és donar sortida als articles, un cop transcorreguda la temporada.

Aquests tipus de vendes és poden realitzar durant dos períodes a l'any que es fan coincidir amb el final de la temporada LES REBAIXES D'HIVERN SON DEL 7 DE GENER AL 6 DE MARÇ, LES D'ESTIU, DEL PRIMER DE JULIOL AL 31 AGOST.

Cal no confondre les vendes en rebaixes amb altres tipus de vendes a preus inferiors als habituals com les que es descriure a continuació.

Venda en liquidació: és la venda a preus inferiors pel tancament o canvi d'orientació del negoci.

Venda de saldos: es aquella en què es redueixen els preus dels productes per que es tracta d'articles passats de moda o deteriorats.

Ofertes: son les vendes que es realitzen a preu més baix a fi de proporcionar un producte.

 

DE LES VENDES EN PERÍODE DE REBAIXES

1- Els productes han d'haver estat a la venda amb anterioritat.

2- En els comerços es poden trobar articles rebaixats juntament articles que no ho estan

3- Els productes han d'estar sempre etiquetats correctament.

4- El producte ha de tenir la mateixa qualitat i garantia que tindrà a preu no rebaixat

5- Si el producte és defectuós, l'establiment té l'obligació de canviar-lo

6- En un establiment concret, la durada mínima de la venda en rebaixa no pot ser inferior a una setmana

7- Si un establiment admet habitualment targetes de crèdit com a pagament,,, també ho ha de fer en èpoques de rebaixes.

8- Els establiments que estan obligats a tenir fulls oficials de reclamacions.

S'han de conservar les factures- Els tiquets i les garanties durant un temps prudencial. Els establiments han de segellar els documents de garantia, la qual, en el cas de béns d'us durador, ha de ser almenys de sis mesos, igual que en les vendes a preu habitual.

Es recomanable comprar amb preferència als establiments adherits al Sistema Arbitral de consum , ja que en cas de conflicte aquest es podrà resoldre de manera ràpida senzilla i gratuïta

Bones Rebaixes

 

Per a més informació:
OMIC c/ Pare Claret, 99 Tel 93 469 08 08

Darrera actualització: 03.01.2022 | 22:01

Enllaços