Sumem passes contra el maltractament a la gent gran
Montgat i Tiana s'uneixen en un acte reivindicatiu contra el maltractament de la Gent Gran.
Montgat i Tiana tornaran a sumar passes contra el maltractament a les persones grans amb motiu del 15 de juny, Dia Internacional de la presa de consciència sobre l'abús i el maltractament a les persones grans. Els dos municipis ens adherim un any més a la iniciativa comarcal “El Maresme suma passes contra el maltractament a les persones grans”, una acció de sensibilització que busca visibilitzar aquesta problemàtica i fomentar el respecte i la dignitat de la gent gran.
En aquest marc, l'Ajuntament convoca el veïnat a participar en una passejada reivindicativa que tindrà lloc el mateix 15 de juny. La sortida serà a les 10 h des del Casal de la Gent Gran, des d'on els participants iniciaran un recorregut fins al Parc del Tramvia.
A les 11.30 h, al parc, els participants de Montgat es trobaran amb els veïns i veïnes de Tiana per compartir l'acte central de la jornada, durant el qual es farà la lectura del Manifest del Dia Internacional de la presa de consciència sobre l'abús i el maltractament a les persones grans.
Amb aquesta iniciativa, els municipis volem reafirmar el nostre compromís en la defensa dels drets de les persones grans i en la lluita contra qualsevol forma d'abús o maltractament.
Col·laboren: Regidoria d'Acció Social de l'Ajuntament de Montgat, Consell Comarcal del Maresme, Consell General de la gent Gran del Maresme.