Oferta de feina a l'Ajuntament de Montgat

Dilluns, 22 de desembre de 2025

1 plaça d'auxiliar administratiu/va de l'OAC

L’Ajuntament de Montgat ha publicat la convocatòria per cobrir 1 plaça d’Auxiliar Administratiu/a de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

Termini per presentar sol·licituds fins al 14 de gener de 2026.

Requisits principals:

• Títol de Graduat en Educació Secundària (ESO) o equivalent (FP 1r grau, cicles formatius de grau mitjà).

• Coneixement de català nivell C1.

• Funcions relacionades amb administració general i atenció ciutadana/informació.

Sistema de selecció: Concurs-oposició amb valoració de mèrits i prova.

Termini de presentació de sol·licituds: fins al 14/01/2026.  

Més informació i accés al tràmit.

Darrera actualització: 23.12.2025 | 07:29