Ajuntament-Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el punt de referència de l'Ajuntament de Montgat per oferir un servei integral d’atenció a la ciutadania.

Des de l’OAC, s’atenen peticions d’informació, es gestionen directament consultes i es canalitzen diverses gestions administratives. Aquest servei permet a la ciutadania accedir de manera senzilla i eficient als tràmits municipals més habituals.

Per exemple, qualsevol persona es pot adreçar a l’OAC per informar-se sobre els passos a seguir per presentar un projecte d’obres, censar un animal de companyia, consultar els terminis per sol·licitar ajuts municipals o fer suggeriments i aportacions.

Com a novetat, l’OAC ofereix un servei d’autoservei per obtenir el volant d’empadronament individual de forma immediata i autònoma, una opció ràpida i còmoda per a qualsevol persona empadronada a Montgat.

L’oficina està ubicada al nou espai situat al carrer Francesc Moragas (just darrere de l’edifici de l’Ajuntament).

CIF:

XXXXXXXXX

c/ Francesc Moragas, s/n - 08390 Montgat - Barcelona
Telèfon: 93 469 49 00
Adreça electrònica: oacmontgat@montgat.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i dijous tarda, de 16 a 18 h
Atenció amb cita prèvia de 9 a 14 h
Atenció sense cita prèvia de 9 a 13 h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 2.07.2025 | 11:40